Please Sign In


New To Sportsman Network?

Hot Days Deserves HOT Reports!!

Reply
Hot Days Deserves HOT Reports!!

The fish been biting a little.

CHEERS!
Reply
uhh ooohhh penny gonna be jealous, you invading her territory, i predict a fish off between the two of you
Reply
   Samarai
Who cares about the fish. Great report
Reply
The race is on!!!
Reply
Reminds me of the days with Shelly and ??? Can't remember the other gals name that used to post with every imaginable animal or fish she caught. Drove eyeballs for sure.
Reply
   JB
I agree. A fish off is in order. I will provide my boat for the good of the site...
Reply
u a really nice guy, what a sacrifice youre willing to make! that will cost you a pretty penny, ha,ha!! that probably will be another hot day for you too!!!
Reply
   JB
beast - that's just the type of guy I am....
Reply
this nation needs more people like you, we would be a lot better off! no-one sacrifices anymore, you make me proud!!! do you need a deckhand or can you handle it on your own???
Reply
I bet 'dollars to donuts' this will past 20,000 views within 24 hours!!!
Reply
   JB
Beast - sorry but all I have is a bass boat. No room for a deckhand, or anyone else. Hate that but hey, what can I do?????
Reply
I understand, but what about the dog???
Reply
Thank you for your support. We are already showing up on the hottest report list in less than a day. We a slowly creeping to the top spot!
Reply
good looking out jb!!!

hey beast you can ride with me and operate the camcorder, you know this kind of fish off needs to be televised
Reply
From now on, let it be known the proper pose will be the fish out to the side, or on the ground, or back behind off in the distance, etc...
Reply
Hey Lorman, is this the right kind of pose you were referring to? Here is my buddy with a nice ole yella mouth!
Reply
   JB
Quick, somebody call scooterrider94 and make sure he is still breathing......
You need to stop with the pictures! A lot of guys on this site will be fired from our (oops, THEIR) jobs before the week is out.....
Reply
Sorry JB, just trying to post a non-guided fishing report. The fish been biting a little ya know.

BTW you still got some room in your bass boat for a couple of my fishing buddies?
Reply
   JB
Geez, not only do I have to worry about getting fired, but now divorced too?????? Wow, busy week lol!
Reply
Please view all fishing reports at your own discretion. We will not be responsible for any loss of jobs, loss of marriages, and etc.

Hope this helps JB.

CHEERS!
Reply
Thats it
Reply
   burnsy1
Bring on the fish-off!
Reply
   Ricky Pon
Well this has made my day interesting.

Would be very ironic if Motorboat commented on this thread.
Reply
   JB
lorman - that's some funny stuff right there
Reply
I sure can do that, no problem!!
Reply
i wouldn't bring her again, u mite get into trouble! she doesn't look like she has a fishin liscense to me!! just trying to help you guys out!!
Reply
yeah jb, i just saw the pic and that koala in that other picture was me!!! how'd he get a pic of me seeing the pic for the first time before i saw the pic?! i think i just confused myself...

i guess i'm still in awe

mmmmmmmm, burger.....
Reply
sorry...i'm mesmerized...

penny is at 23,000+ views, do y'all think nemo will pass her up before she reaches 30,000? she's coming quick...lol
Reply
and i quote....'**LASM DISCLAIMER**
Please view all fishing reports at your own discretion. We will not be responsible for any loss of jobs, loss of marriages, and etc.

Hope this helps JB.

CHEERS!'

BET IT WOULD ALL BE WORTH IT!!!!! i'm interested in what the 'etc.' entails!!!

'spell check makes me look less dumb (BTW)' haha
Reply
Yea you right beast. Good thing there was free fishing weekend!!
Reply
if u bring her on a non free fishing weekend, do you think that little bitty teensy weensy brown polka dot bikini would do instead of a fishing license for our ldwf boys???
Reply
i'm not trying to get in on your conversation, but i'm sure that bikini can be used in 'lieu' of anything she wants it to be in 'lieu' of!!!

and something tells me that she knows it already!!!
Reply
I'm not too sure beast. Picture that scenario happening to you, you go to check for a fishing license and ask the bikini fisherwoman if she has her fishing license. You know darn well she aint got no pockets to keep her license in. Where else could she keep it????

CHEERS!
Reply
Nobody is safe from ldwf , not even babes in bikinis . Most ldwf agents are eunuchs anyway so the bikini wouldn't stop them from writing her a ticket . Lol
Reply
   Ricky Pon
hahahahahahah ^^^^^ BOOM!!! You win comment of the week in my book
Reply
Not so sure about that fellas...
Reply
as a water cop to uphold the law that I swore to uphold, if I sense the suspect is acting suspiciously and mite be hiding something like illegal drugs(a key of coke or somethiing), I guess it would be my duty to frisk her thoroughly, so I don't bring any wrongful charges against an innocent person!!! I would hope not to find any drugs but I hope I would find that license!
Reply
Hey beast, sounds like people are storing their fishing license in some tough to find spots like gold now. You gotta search hard to find it!

They say the pot-o-gold's at the end of the rainbow!

Hope you find it buddy! CHEERS!
Reply
so when are we having that donut party?
Reply
   blong
We didn't catch any but had a good time!
Reply
Hey blong, that fishing spot looks familiar. Isn't that in the oasis in the Sahara Desert?

Glad you guys went wading instead of skinny dipping. Gets pretty hot out there!!

Great fishing report!
Reply
Hey beast, if they can hide a beer can there they could probably hide a fishing license there as well.

Cheers!
Reply
this is a different situation altogether!!! this has to do with underage drinking, which I am against! I would first confiscate the beer and search for the rest of the 12 pack! then I would have to search for the license, no matter how long it takes, to make sure she is of legal age to consume alcohol?? just doing a job no-one else wants to do!!! JB and I don't mine sacrificing our time to help our community!!!! the problem we have is we mite eventually need some help, but we don't know who else we can count on to help???
Reply
Hey blong, you might like this one.

Took some buddies fishing but forgot the rods so we decided to go tubing instead. Was a nice day with nice company.
Reply
   blong
I taught I taw a puddy tat!
Reply
Whoa !!!
Reply
you should make sure your buddies wear personal flotation devices all the time when underway!! but in this case maybe, their natural flotation devices will work fine???
Reply
Hey beast, I greatly appreciate your concern for our safety. I can tell that you will make a great water cop when you decide to take that route.

I did bring life jackets but did not realize that I should have bought a size or two larger so they were of no use. But my buddies did not seem to have a problem staying afloat nor did their bikinis. Bikinis and tubing don't seem to go well together.

Cheers!
Reply
i think we should put in for a grant to research that theory of the combination of bikinis and tubing. also, will have to do different scenarios with or without alcohol and then different types of alcohol. since it will be a research project, we can get a permit for the alcohol consumption. i myself, along with beast and jb can volunteer or time and resources to get this project underway. i'm sure there are other contributors and you guys and girls and comment on this post with your contributing factors. we will definitely need the 'nemo' swim team to start things off...they have GREAT 'contributing factors'!!!!
Reply
glad to see, u always have safety in mine!!do you think we should go to our legislators and pass a law saying no tubing and I guess skiing also, In bikinis or should we wait till we have a lot more complaints???
Reply
   coby1759
penny we need a new pic.love those fishing reports,
Reply
I'm just waiting on the fish to participate. No fish = no pics. Sunday was a bust!
Reply
   j7limited
That's what I like,
Reply
   JB
j7 - as impressive a picture as that was, it can't be posted here.
On a personal note.....how you fish with something like that in your boat????
Really though, hold off on those pics please.
Reply
   j7limited
Should've seen the other pics if u thought that was impressive lol we need a form that we can share pics like that haha
Reply
Blong, if that's is at the ms river then count me in on the next trip!!!
Reply
A lot of good info here, just in case someone missed it.
Reply